Termeni și condiții

Despre mine

Mijlocul prin care mă puteți contacta este prin e-mail la următoarea adresă: contact@zambetevesele.ro – pentru întrebări referitoare la procedura de plasare a comenzilor, metode de plată şi de livrare, informații despre produse, sesizări.

Livrarea produselor

Livrarea produselor se face prin curier rapid, în toată ţara, la adresa furnizată de Utilizator în momentul realizării comenzii. Utilizatorul trebuie să furnizeze în momentul plasării comenzii adresele de facturare şi de livrare reale şi corecte. Termenul de livrare este de 72 de ore (3 zile lucrătoare) de la data confirmării comenzii. Eu voi face tot posibilul pentru efectuarea livrării în termen de 72 de ore (3 zile lucrătoare) de la data menţionată. Totuși, nu sunt responsabilă de întârzierile de livrare ce au fost provocate de către un terț sau de o cauză imprevizibilă.

Modalităţi de plată

Plata se poate efectua numerar, în sistem ramburs. Costul final conține prețul produselor comandate plus taxele de expediere și livrare. Acesta poate fi modificat fără o notificare prealabilă sau ulterioară. Prețurile de expediere și livrare (în funcție de greutatea coletului) sunt, începând de la:

  • 20 lei prin curier rapid.

Termeni și condiții

Pentru folosirea în bune condiții a site-ului www.zambetevesele.ro (denumit în continuare ”Site-ul”), vă recomand citirea cu atenţie a termenilor şi condiţiilor de utilizare (denumite în continuare „Termeni şi Condiții”). Accesarea Site-ului şi folosirea aplicațiilor sale implică acceptarea acestor Termeni şi Condiții, având valoare contractuala deplină. Zâmbete Vesele îşi rezervă dreptul de a modifica acest document fără o notificare prealabilă sau ulterioară.

Despre Site şi Produse

Prin intermediul Site-ului este oferit utilizatorilor un serviciu e-Commerce prin care pot intra în posesia lucrărilor Zâmbete Vesele (denumite în cele ce urmează „Produsele”). Depun toate eforturile să prezint în mod cât mai explicit și realist toate produsele din acest site. Este posibil însă, ca din cauza unor setări diferite ale monitorului, culorile să fie puțin diferite în realitate.

Comanda

Comanda produselor se poate face online, urmând pașii indicați pe site. Coșul de cumpărături este situat în partea din dreapta sus a paginii mele. Pentru adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, faceți click pe butonul „Adaugă în coș”. În coșul de cumpărături vei găsi produsele selectate și vei avea posibilitatea de a schimba cantitatea produselor sau renunța la un produs din coș. Pentru a comanda produsele din coșul de cumpărături, introdu datele necesare, apoi fă click pe butonul „Continuă cu finalizarea comenzii”. După efectuarea comenzii, vei primi un mail care îți confirma înregistrarea comenzii pe site. Comanda va fi procesată și livrată în funcție de stocurile disponibile.

Înregistrarea ca Utilizator

În momentul plasării unei comenzi există posibilitatea creării unui cont de utilizator în cazul în care se dorește acest lucru. Înregistrarea ca Utilizator presupune acceptarea prealabila de către dvs. a Termenilor şi Condițiilor şi a Politicii de Confidențialitate. Aceste reglementări constituie baza contractuală a raporturilor dintre utilizatori şi Zâmbete Vesele. Întrucât prevederile Termenilor şi Condițiilor şi ale Politicii de Confidențialitate pot fi modificate, vă rog să le revedeți înainte de fiecare folosire a serviciilor Site-ului. În cazul în care nu veți mai fi de acord cu prevederile acestora, vă rog să nu mai accesați/folosiți serviciile oferite prin Site. Folosind acest Site, sunteți responsabil cu privire la păstrarea confidenţialităţii datelor de acces în contul dvs. de Utilizator şi pentru toate operațiunile efectuate din respectivul cont.

Datele personale

Înregistrarea ca Utilizator presupune completarea unui formular cu date personale, precum numele şi prenumele, adresa de e-mail, care să permită identificarea dumneavoastră.

Returnarea Produselor

Legea O.G. 34/2014 permite returnarea produselor achizitionate online în termen 14 zile calendaristice de la data achiziționării lor. Astfel, dacă dorești să returnezi produsele comandate eu îți voi returna la rândul meu contravaloarea produselor, mai puțin taxele de livrare. Contravaloarea produselor returnate se vireaza imediat după ce intru în posesia acestor produse și mă asigur de integritatatea lor.

Recenzii, comentarii, comunicări şi alte tipuri de conținut

Utilizatorii pot trimite prin e-mail sugestii, idei, întrebări, atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu încalcă dreptul la intimitate sau vreun drept de proprietate intelectuală; nu conține viruși informatici, comunicări comerciale, politice, care instigă la ură sau intoleranţă pe motive etnice, religioase, rasiale, de orientare sexuală, mesaje colective sau alte forme de spam.

Forța majoră şi răspunderea contractuală

Nici una din părţi nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, executarea parțială sau necorespunzătoare, precum şi pentru neexecutarea la termen, dacă este cauzată de un eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi inevitabil. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte daune-interese. Zâmbete Vesele şi colaboratorii/partenerii săi nu răspund pentru niciun fel de daune, indiferent de natura acestora, ca rezultat, în timpul utilizării Site-ului şi a serviciilor oferite prin intermediul acestuia, sau ca urmare a imposibilității utilizării acestora. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare a echipamentului tehnic al Zâmbete Vesele, lipsa funcționarii conexiunii la internet şi telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, precum şi cazurile de forță majoră stipulate de legislația română în vigoare.

Legislația aplicabilă

Serviciile oferite de Zâmbete Vesele prin intermediul Site-ului sunt guvernate de dispozițiile legilor române aplicabile în vigoare. În caz de litigiu, se va încerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației la contact@zambetevesele.ro. În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere în termenul precizat anterior, litigiul respectiv se va supune rezolvării instanțelor judecătoreşti competente.

Modificări, Recomandări

Zâmbete Vesele îşi rezervă dreptul de a opera oricând, orice modificări asupra preţurilor şi informațiilor despre Produsele prezente pe Site, de a închide conturi de utilizatori, de a modifica sau elimina texte, imagini, hyperlinkuri, sau de a refuza vânzarea de Produse, fără o înştiinţare prealabilă.Informațiile despre Produsele prezente pe Site şi fotografiile aferente au caracter informativ şi nu reprezintă o obligație contractuală, putând exista diferențe între acestea din urmă şi produs.